Over Mira

miraklein-2Ruim 20 jaar heb ik me met veel plezier en toewijding ingezet als managementassistente, office manager, hoofd secretariaat en secretaresse College van Bestuur/Raad van Toezicht bij diverse organisaties binnen verschillende branches.
In 2011 besloot ik mijn expertise op het gebied van secretariële ondersteuning via een nieuwe uitdaging gestalte te geven.
Deze uitdaging vond ik in het oprichten van mijn eigen bedrijf, als virtual assistant (VA).

Ik heb een pragmatische, no-nonsense mentaliteit en hou van regelen en aanpakken.
Van chaos maak ik graag (ook ongevraagd) een efficiënt werkend systeem. Verder ben ik een echte zelfstarter, flexibel en schakel ik snel.
Pro-activiteit en oplossingsgerichtheid zijn mijn tweede natuur en door mijn ervaring heb ik snel door hoe een bedrijf werkt en handel ik daarnaar.
Het op de achtergrond ervoor zorgen dat alles op rolletjes loopt voor de opdrachtgever geeft me veel voldoening en energie.
Zoals een professional betaamt, ben ik  secuur en uiteraard discreet en kan ik goed prioriteiten stellen.

Door mijn natuurlijke nieuwsgierigheid ben ik snel op de hoogte van nieuwe mogelijkheden binnen mijn vakgebied. Daarnaast woon ik regelmatig workshops en bijeenkomsten bij om up-to-date te blijven. Ik kijk altijd net een stukje verder dan nodig is.

Van het ‘nieuwe werken’ ben ik een groot fan en ik streef naar een duurzaam leven zonder in te leveren op kwaliteit en plezier.
In mijn vrije tijd wandel ik graag. Ook ben ik dol op koken (en lekker eten!) en zit ik graag met mijn vingers in de aarde.

Referenties vind je op hier of op mijn LinkedIn pagina.