Taken die ik als jouw VA kan uitvoeren zijn zeer divers. Denk bijvoorbeeld aan:
- Administratieve ondersteuning
Facturen opstellen en inboeken, uren- en onkostenadministratie bijhouden. Debet- en creditadministratie verzorgen. Ik heb ervaring met o.a. Exact Online en Asperion.
- Secretarieel support
Afhandeling e-mail en overige correspondentie, redigeren van teksten, notuleren, agendabeheer, evenementen/congressen organiseren, hospitality verzorgen.
Het opzetten en inrichten van (delen van) een efficiënt functionerend secretariaat is één van mijn expertises.
- Marketing- en communicatie
Redigeren, opzetten en onderhouden van social media accounts, beheren/up-to-date houden van websites (in WP). Research online, mailingen opzetten en versturen (e-marketing), afhandelen van klachten en vragen.
- En ook nog
Lichte vertaalwerkzaamheden, presentaties maken of optimaliseren en inbinden, drukwerk regelen, plannen en regelen van reizen in binnen- en buitenland, beheren van jouw webshop (bv. Magento), online aankopen voor je doen.
- Inhuur
Is er voor korte tijd (acute) ondersteuning nodig omdat de vaste office manager, assistente of receptioniste tijdelijk afwezig is? Ik ben in te huren voor (interim) vervanging, ook op locatie.
Kortom, als VA kan ik jou, ondernemer, bestuurder, zzp’er of freelancer, op vele manieren ontzorgen. Jij kunt je vervolgens weer helemaal focussen zonder je nog druk te hoeven maken om de bijzaken.
Mochten er werkzaamheden zijn die hierboven niet genoemd worden, neem gerust contact op. Ontdek welke talenten er nog meer in mij schuilen! En zo nodig weet ik in mijn netwerk zeker iemand te vinden die uitkomst kan bieden!